Tuesday 20 December 2011

PASSION SWEETIE 18SX


SUNDAY, 13 NOVEMBER 2011

PASSION SWEETIE 18SX

Harga Runcit : RM 120.00/Harga Jualan Akhir Tahun  : RM 75.00/Save RM 45.00 
(kos penghantaran RM 10.00)

Passion Sweetie - Halal dan bersih

Passion Sweetie 18SX merupakan herba "penaik nafsu" kepada golongan penyakit kencing manis yang kita sedia maklumkan tindakan seksual mereka agak lemah.  Ini disebabkan rasa perisa campuran pelbagai herba yang menepati kualiti sebagai perangsang seksual yang mencapai tahap kenikmatan yang sebenarnya.  Setiap bahan-bahan ini telah terbukti untuk mengukuhkan dan membesarkan zakar anda danmeningkatkan prestasi seksual anda.

Dengan berhati-hati diuji oleh doktor, dan dibuat mengikut ketat dengan FDA, Passion Sweetie telah ditunjukkan kepada formula peningkatan lelaki yang paling berkesan danpaling berkuasa yang pernah dibangunkan. Hanya berhenti mengambil Passion Sweetie sebaik sahaja anda telah mencapai saiz baru anda yang diingini.

Selepas bertahun-tahun penyelidikan klinikal, bergabung dengan formula herba, dannanoteknologi untuk mengekstrak intipati, bercampur dengan maltosa, maltodextrin danStevia untuk membentuk satu generasi baru produk penjagaan kesihatan

Kaum Cina mula menggunakan Ginsenosides sebagai ubat sejak 5000 tahun yang lalu. Orang Cina menggelar herba itu sebagai ginseng yang membawa makna 'tumbuhan manusia' (Man Plant) kerana bentuk tumbuhan herba itu yang merupai bentuk manusia. Kemudiannya ginseng diberi nama Latin atau sainstifik yang berbunyi Panax oleh ahli botani. Panax dalam bahasa Latin bermakna penyembuh sempurna bagi semua penyakit (cure all). Panax berasal daripada famili Araliaceae dan mempunyai hubungan yang rapat dengan famali Panacea. Selain daripada kaum Cina , orang tempatan Amerika Utara (North Native American) juga menggunakan ginseng sebagai ubat. Terdapat banyak ginseng semulajadi atau lebih dikenali sebagai ginseng liar yang tumbuh di benua Amerika Utara dan dikenali sebagai Panax quinquefolium.

Ginenosides halus yang diekstrak daripada tumbuhan akar ginseng dan daun, kaya dengan jenis lapan belas monomer saponin ginseng. Dibubarkan pada 80 ° C air, penggunaannya digunakan untuk perubatan gangguan darah, neurasthenia, monopausesyndrome, keletihan, penyakit-penyakit lain, kelemahan dan gangguan lain; ia boleh memanjangkan hidup dan membina kekuatan, mempunyai kesan anti tekanan daripada keadaan panas dan sejuk. Ia juga meningkatkan fungsi seksual dan keupayaan anti penuaan.

  

India ginseng ditanam terutamanya di India, Pakistan, Mesir, Congo,dan Afrika Selatan dengan sejarah lebih 3,000 tahun. India ginsengsering digunakan untuk merawat brouchitis, asma, ulser, insomnia,demensia, kebimbangan, penyakit Parkinson dan congnitive lain dangangguan neurologi. India merah ginseng juga digunakan sebagai tonik semulajadi yang afrodisiak dan hati.


Bagaimana Passion Sweetie Memberi Kesan

Passion Sweetie mengandungi bahan-bahan semulajadi yang mengembangkan kapasiticavernosum Corpus, serta dua tisu silinder di dalam zakar yang diisi dengan darahsemasa arousalIni akan memberikan anda lebih besar dan kuat ereksi daripada apa yang anda akan pernah terpikirkan.

Dalam proses ujian yang ketat terhadap Passion Sweetie, lelaki menikmati peningkatan yang ketara dalam jumlah darah yang memasuki zakar mereka dan secara tidak langsung juga menikmati penerimaan meningkat kepada rangsangan seksualDalam erti kata lainbukan sahaja mereka menikmati ereksi yang lebih besar dan tebalmereka jugamengalami jumlah kenikmatan hubungan kelamin yang lebih tinggi serta menyeronokkan.

Keputusan ini adalah unik untuk Passion Sweetie dan tidak boleh diperolehi daripadamana-mana pasaran website secara bebas.

 
Kebaikan Dengan Memakan Passion Sweet
  • Ia menggalakkan peredaran darah, meningkatkan keupayaan ereksi lelaki, memperbaiki kualiti hidup.
  • Ia menggalakkan rembesan hormon seks lelaki dan wanita, meningkatkan kecergasan fizikal. Ia boleh meningkatkan tenaga dan anti penuaan

Anda Akan Pasti Gembira
  • Semangat seksual kepada pengidap diabetes.
  • Lebih Kukuh dan lebih keras ereksi
  • Hubungan kelamin yang paling membahagiakan pasangan anda
  • 100% selamat dengan tiada kesan-kesan sampingan
  • Halal dan bersih
Pembungkusan yang menarik dan berkualiti




facebook : azharmg@streamyx.com
facebook : nikjahnikmustaffa@yahoo.com


Hubungi Kak Nik:011-12170910
                Azhar    : 019-9596458
No Akaun CIMB: 03060033343521 (Nik Jah Bt Nik Mustaffa)
No Akaun BIMB: 03090020154263 (Nik Jah Bt Nik Mustaffa)
No Akaun Maybank:16432901255  (Azhar B Muhamad Ghazali)
No Akaun BIMB: 03090020306173 (Azhar B Muhamad Ghazali)

No comments:

Post a Comment